Fernando Pujolar de la Hípica La Cometa de Navàs paga lo que debes

 El sábado por la mañana entre las 10:00 y las 12:00, piquete
informativo a las puertas de Decathlon Manresa en contra la Hípica La Cometa de
Navàs.

Fernando Pujolar es el responsable de la Hípica La Cometa de Navàs.

Actualmente la empresa debe dinero en concepto de salarios y finiquitos a sus trabajadores.
Aunque aparentar una imagen de empresa modélica a la que le dan
trabajos empresas como Decathlon, su política laboral de contratación es
lamentable.
A una trabajadora, recientemente, se la despidió llamándonos por teléfono. El despido es del todo improcedente. A fecha de hoy, la empresa debe el salario completo del mes de mayo, la indemnización y el finiquito a la trabajadora.

El Sindicato se reunió con un responsable de la empresa (Agustín
Pujolar) para que la empresa pagara lo que le corresponde a la
trabajadora según marca la ley.

A pesar de la buena voluntad y flexibilidad que se le dio a la empresa,
ésta, a fecha de hoy, no ha querido hacer ningún paso para solucionar
esta situación.


Aparte de las irregularidades laborales, esta empresa incumple otras
normativas que afectan a la seguridad de sus clientes ya las condiciones
que tienen los animales que están a la hípica.

El ejemplo más flagrante de estas irregularidades y más peligrosa es
que la única persona que daba clases en esta empresa con una titulación
que le permitía hacerlo es la compañera que ha sido despedida.

Con ello queremos informar a los clientes de la Hípica La Cometa de
Navàs, Decathlon y otros clientes y clientas que hacen clases de
equitación en sus instalaciones, que exijan a la empresa los títulos
pertinentes para desarrollar estas tareas ya que se trata de un deporte
de riesgo.

MALTRATO A LOS ANIMALES POR PARTE DE LA EMPRESA

Por otra parte, las condiciones higiénicas de los animales que están
bajo la responsabilidad de Fernando Pujolar son del todo deplorables.
Las vacunaciones y las desparasitaciones los caballos no están al día. Las cuadras están descaradamente sucias y la comida se les da de forma irregular, quedándose más de una vez sin. Tampoco se tiene cuidado de supervisar que tengan agua y en numerosas ocasiones se han quedado también sin.
Consecuentemente, los animales, durante las excursiones y clases que se
imparten, no están en condiciones físicas para hacerlo, lo que, además
de ser un castigo detestable por el animal, es también motivo para que
se produzca un accidente.


Por todo ello pedimos boicot a La Hípica La Cometa de Navàs y
advertimos a la empresa que se preocupe en arreglar estas situaciones,
tanto las que afectan a sus trabajadores como las que afectan a los
animales que tienen ya la seguridad de sus clientes y clientas .

Secretaría de Prensa y Propaganda del SOV de Manresa.

—————————

CAT 

Ferran Pujolar de l’Hípica La Cometa de Navàs paga el que deus.

El dissabte al matí entre les 10:00 i les 12:00, piquet
informatiu a les portes de Decathlon  Manresa en contra l’Hípica La
Cometa de Navàs.

Ferran Pujolar és el responsable de l’Hípica La Cometa de Navàs.

Actualment
l’empresa deu diners en concepte de salaris i quitances als seus
treballadors. Tot i aparentar una imatge d’empresa modèlica a la qual li
donen feines empreses com Decathlon, la seva política laboral de
contractació és lamentable. A una treballadora, recentment, se la va
acomiadar trucant-la per telèfon. L’acomiadament és del tot improcedent.
A data d’avui, l’empresa deu el salari sencer del mes de maig,
l’indemnització i la quitança a la treballadora.

El Sindicat es
va reunir amb un responsable de l’empresa (Agustí Pujolar) perquè
l’empresa pagués el que li pertoca a la treballadora segons marca la
llei. Tot i la bona voluntat i flexibilitat que se li va donar a
l’empresa, aquesta, a data d’avui, no ha volgut fer cap pas per
solucionar aquesta situació.

A part de les irregularitats
laborals, aquesta empresa incompleix altres normatives que afecten a la
seguretat dels seus clients i a les condicions que tenen els animals que
estan a l’hípica. L’exemple més flagrant d’aquestes irregularitats i
més perillosa és que l’única persona que feia classes a aquesta empresa
amb una titulació que li permetia fer-ho és la companya que ha estat
acomiadada. Amb això volem informar als clients de l’Hípica La Cometa de
Navàs, Decathlon i altres clients i clientes que fan classes
d’equitació a les seves instal·lacions, que exigeixin a l’empresa els
títols pertinents per desenvolupar aquestes tasques ja que es tracta
d’un esport de risc.

 MALTRACTE ALS ANIMALS PER PART DE L’EMPRESA

 Per
altra banda, les condicions higièniques dels animals que estan sota la
responsabilitat de Ferran Pujolar són del tot deplorables. Les
vacunacions i les desparasitacions dels cavalls no estan al dia. Les
quadres estan descaradament brutes i el menjar se’ls hi dóna de manera
irregular, quedant-se més d’una vegada sense. Tampoc no es té cura de
supervisar que tinguin aigua i en nombroses ocasions s’han quedat també
sense. Conseqüentment, els animals, durant les excursions i classes que
s’imparteixen, no estan en condicions físiques per fer-ho, cosa que, a
més de ser un càstig detestable per l’animal, és també motiu perquè es
produeixi un accident.

Per tot això demanem boicot a L’Hípica La
Cometa de Navàs i advertim a l’empresa que es preocupi en arreglar
aquestes situacions, tant les que afecten als seus treballadors com les
que afecten als animals que tenen i a la seguretat dels seus clients i
clientes.

Secretaria de Premsa i Propaganda del SOV de Manresa.

RSS
Follow by Email
WhatsApp