Teimas Desenvolvemento reconoce la improcedencia del despido tras la denuncia de la CNT

Castellano | Galego

Teimas Desenvolvemento S.L. reconoce la improcedencia del despido tras la denuncia de la CNT

• La empresa despidió al trabajador de forma improcedente sin abonar las cantidades preceptivas
  • Tras unos meses en la empresa, superado ya el período de prueba, la compañía alegó falta de adaptación al puesto de trabajo
  • La CNT denunció una situación claramente ilegal y consiguió una nueva victoria sindica sin siquiera llegar a juicio

La empresa Teimas Desenvolvemento S.L. reconoce en acuerdo ante el Juzgado que el despido del afiliado a la CNT fue improcedente. Tras la superación del período de prueba, la empresa alegó “falta de adaptación a las condiciones técnicas del puesto”. Esta justificación resultó totalmente falsa y contraria a la legislación. La empresa pretendía no abonar las cantidades referentes al despido improcedente. Tras la denuncia del sindicato, la empresa deberá abonar las cantidades adeudadas al trabajador por el despido improcedente realizado.

Frente a situaciones de abuso, como la cometida en esta ocasión, desde el sindicato recordamos a toda la clase trabajadora que las causas del despido están tipificadas en el Estatuto de los Trabajadores y que deben quedar perfectamente acreditadas por la empresa cuando se produzca un despido.

Teimas Desenvolvemento S.L. recoñece a improcedencia do despedimento tras a denuncia da CNT

• A empresa despediu ao traballador de forma improcedente sen abonar as cantidades perceptivas
  • Tras uns meses na empresa, superado xa o periodo de proba, a compañía alegou falta de adaptación ao posto de traballo
  • A CNT denunciou unha situación claramente ilegal e conseguiu unha nova victoria sindical sen sequera chegar ao xuízo

A empresa Teimas Desenvolvemento S.L. recoñece en acordo ante o Xulgado que o despedimento do afiliado á CNT foi improcedente. Tras a superación do período de proba, a empresa alegou “falta de adaptación ás condicións técnicas do posto”. Esta xustificación resultou totalmente falsa e contraria á lexislación. A empresa pretendía non abonar as cantidades referentes ao despedimento improcedente. Tras a denuncia do sindicato, a empresa deberá abonar as cantidades adebedadas ao traballador polo despedimento improcedente realizado.

Fronte a situacións de abuso, como a cometida nesta situación, dende o sindicato lembramos a toda a clase traballadora que as causas do despedimento están tipificadas no Estatuto dos Traballadores e que deben quedar perfectamente acreditadas pola empresa cando se produza un despedimento.