La CNT demanda el pago de las cantidades y la improcedencia del despido de la empresa Maneiro Hostelería S.L.

Castellano | Galego

• El trabajador ocupaba una categoría superior a la reconocida en su contrato.
  • El despido se produjo alegando causas objetivas cuando en realidad las causas alegadas no existen y se trata de un despido improcedente.
  • La CNT reclama a la empresa el pago de las cantidades adeudadas durante todo el tiempo que el trabajador estuvo prestando servicios en la empresa y como parte del despido.

La CNT inicia un nuevo conflicto con una empresa del sector hostelero y turístico en la ciudad de Santiago de Compostela. El Hotel Bieito, encuadrado dentro de la sociedad Maneiro Hostelería S.L., muestra la verdadera cara de las condiciones laborales en las que se encuentran los trabajadores y trabajadoras del ámbito turístico.

Las cantidades adeudadas ascienden a más de 2,000 € por la prestación de servicios desde el mes de abril y otros 1,000 € a mayores en concepto de cantidades por el despido improcedente. A suma supone más de dos mensualidades de una nómina para el trabajador. Además, la temporalidad de los contratos muestra de nuevo las dificultades para desarrollar una vida diaria de forma estable.

Desde la CNT reclamamos el control de este tipo de prácticas en un sector que de cara al próximo año será determinante para las condiciones materiales de los trabajadores y trabajadoras compostelanas. El sindicato seguirá con su actividad confrontando todos los fraudes de ley que se pudieran cometer.

A CNT demanda o pago das cantidades e a improcedencia do despedimento da empresa Maneiro Hostelería S.L.

• O traballador ocupaba unha categoría superior á recoñecida polo seu contrato
  • O despedimento produciuse alegando causas obxectivas cando en realidade as causas non existen e trátase dun despedimento improcedente
  • A CNT reclama á empresa o pago das cantidades debidas durante todo o tempo que o traballador estivo prestando servizos na empresa e como parte do despedimento

A CNT inicia un novo conflito cunha empresa do sector da hostalería e turismo na cidade de Santiago de Compostela. O Hotel Bieito, encadrado dentro da sociedade Maneiro Hostelería S.L., mostra a verdadeira cara das condicións laborais nas que se encontran os traballadores e traballadoras do ámbito turístico.

As cantidades debidas ascenden a máis de 2.000 € pola prestación de servizos dende o mes de abril e outros máis de 1.000 € en concepto de cantidades polo despedimento improcedente. As sumas supoñen máis de dúas mensualidades dunha nómina para o traballador. Ademais, a temporalidade dos contratos mostra de novo as dificultades para desenvolver unha vida diaria de forma estable.

Dende a CNT reclamamos o control deste tipo de prácticas nun sector que cara ao próximo ano será determinante para as condicións materiais dos traballadores e traballadoras composteláns. O sindicato seguirá coa súa actividade confrontando todas as fraudes de lei que puideran cometerse.